~The happiest of people don't necessarily have the best of everything,
they just make the most of everything that comes along their way~

♥♥♥~幸福之人并非拥有一切,只是尽力享受生活的赐予~♥♥♥
。◕‿◕。

2014年1月19日星期日

想你了

你说,我从没说过我想你,
你每次问我的时候都说不想,
我找回我们以前的信息,
我要否定这一切,
我只是少说,而不是不曾说,
原来当你不爱一个人的时候,那么你只会看到对方的缺点而已!!

没有评论:

发表评论